ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Πληροφορίες

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2023

ROADTRIP 2021 *- FATHER & DAUGHTER

Xanthi - Igoumenitsa-Venice - Koln - Amsterdam- Paris - Annecy- Vicenza- Venice - Igoumenitsa - Xanthi........

-2021 και ο COVID συνεχίζεται με όλες τις μεταλλάξεις - παραλλαγές να συνεχίζονται, εμείς μετά το περσινό μας ταξίδι όμως στο Ακρωτήρι είπαμε πως πρέπει να ταξιδέψουμε και το 2021!!!

Οπότε στρωθήκαμε στην *δουλειά* που θα πάμε , με ποιον τρόπο , τα εμβόλια ήρθαν , πότε θα τα κάνουμε, και ένα σωρό ακόμη απορίες που έπρεπε να λύσουμε.

Ο προορισμός είχε βγει και ήταν η Σκωτία........όλα είχαν στηθεί έξοδα , πως θα πάμε , από που θα  πάμε , που θα μείνουμε , πόσες μέρες Σκωτία θα βολτάρουμε , όλα μέχρι και το τελευταίο χλμ είχε αποτυπωθεί και κοστολογηθεί.

Τότε προέκυψε η μικρή μου (όχι και μικρή αλλά η μικρότερη από τις 2) δεν είχε πάει 7ημερη με το σχολείο καθώς ακυρώθηκαν  όλες οι εκδρομές των Λυκείων .

Με την μεγαλύτερη κόρη όταν τελείωσε  Λύκειο πήγαμε ένα ταξίδι Δολομίτες 1 εβδομάδα με την μηχανή , οπότε αποφασίσαμε να θυσιαστεί η μαμά για χάρη της κόρης!

Η μικρή αποφάσισε Αμστερνταμ - Παρίσι , ο μπαμπάς έβαλε το υπόλοιπο.....

Xanthi , igoumenitsa , venetia , koln , Amsterdam , Paris, Annecy , είσοδο Ιταλία απο Aosta ....

Όπως καταλαβαίνεται η Σκωτία πήγε για το 2022........

Πρόβλημα όμως..... ο μπαμπάς εμβολιασμένος , η κόρη όχι .....είχε νοσήσει τον Νοέμβριο του 2020 και είμασταν περίπου στο 9 μηνο κατά την επιστροφή μας, για να ταξιδέψουμε τεστ pcr , μαζί μας για την δική μας ενημέρωση και ασφάλεια self test και εννοείτε πως ανάλογα με την χώρα ήθελε και τεστ για τους ανεμβολίαστους.......

Ηγουμενίτσα - Βενετία , κανονικα τεστ και εντυπα εμβολιασμού.....

αναμονή στο λιμάνι για επιβίβαση.........................................................................

Στην Βενετία αποβίβαση την επόμενη το πρωί και τα χιλιόμετρα σερί μέχρι την Κολονία και την επίσκεψη μας στην ανιψιά μου .

Μόλις αποβιβαστήκαμε , κανονικά έλεγχος τα έντυπα αλλά έλεγχος και των πραγμάτων μας.

Στάση Ελβετία για καφεδάκι , στάση άλλη μία για να τσιμπήσουμε κατι και άφιξη Κολονία για διανυκτερευση .

Την επόμενη καφεδακι και αναχώρηση για το Αμστερνταμ.

Αφού τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο άρχισε η εξερεύνηση στο Αμστερνταμ!!!

Επόμενος προορισμός το πανεμορφο Παρίσι..............................

Στο Παρίσι βρήκαμε μικροβιολογικό για να κανει τεστ η μικρή καθώς δεν μπορύσαμε να μείνουμε Γαλλία πάνω από 24 ώρες αν δεν εκανε τεστ.

Υπήρχαν κανονικά έλεγχοι στο δρόμο ηι αυτό το λόγο.

Μικροβιολογικό και δωρεάν PCR ..........

Μετά το Παρίσι επόμενος προορισμός το φανταστικό ΑΝΝΕΣΙ...... πραγματικά η Βενετία της Γαλλίας αλλά και εξίσου όμορφο....

Πανέμορφη πόλη αξίζει την επίσκεψή και την διαμονή εκεί.....

Από Λευκό Όρος και την ΑΟΣΤΑ φτάσαμε στον τελευταίο μας προορισμό την Βιτσέντζα για διανυκτέρευση πριν επιβιβαστούμε από Βενετία για Ηγουμενίτσα...