ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Πληροφορίες

Κυριακή 3 Μαΐου 2020

ROADTRIP 2019- ISLE OF MAN

2019- ISLE OF MAN , ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα με περιπετειώδη τρόπο..............28/5-10-6

8/6/2018 μόλις το TT είχε τελειώσει.....ψαχνόμασταν να κλείσουμε για το 2019...όνειρο ζωής για πολλούς από μας.....
Η παρέα καθόταν σε γνωστό καφέ της πόλης, Ηλίας , Αργύρης, Μήτσος, Μιχάλης , Άγης ,Μάκης, εγώ , μοτοσυκλέτες 6, άτομα 7........'Πάμε ρε του χρόνου........?' , ο ένας ΄μέσα΄, ο άλλος μέσα και  τελικά αποφασίσαμε πως αυτό το ταξίδι θα το κάνουμε ...😁😁..
Ξεκινήσαμε το ψάξιμο για την διαμονή , το καράβι για το Νησί, από που θα φύγουμε , που θα πάμε , τις διαδρομές.......μέρες διαμονής στο νησί .......και το κυριότερο πόσες μέρες θα χρειαστεί για ολόκληρο το εκδρομικό.
Όλα μπήκαν σε σειρά γρήγορα, χρόνος διαμονής στο νησί 4 διανυκτερεύσεις, 5 γεμάτες μέρες..την 2η εβδομάδα της διεξαγωγής του ΤΤ που γίνονται οι αγώνες.......
πως θα πάμε.......οι 3 αποφασίσαμε οδικώς από την αρχή και θα φεύγαμε όσο νωρίτερα μπορούσαμε , οι υπόλοιποι 3 με καράβι από Ηγουμενίτσα.....
Ιούνιο 2018 και κλείσαμε σε camping για τις ημέρες που θα μέναμε στο νησί....σε προκατ σπιτάκια των 4 ατόμων.....
Οι γραμμές που εξυπηρετούν το νησί για τις μέρες που θα πηγαίναμε ήταν αναχώρηση από το λιμάνι του Heysham και επιστροφή στο λιμάνι Λιβερπουλ......
Προκαταβολή δόθηκε πρίν ακόμη βγούνε τα εισιτήρια , έτσι έπρεπε να γίνει! Το Νοέμβριο του 2018 θα μας έστελναν το υπόλοιπο ποσό για εξόφληση έως  τέλος Ιανουαρίου του 2019!!!!!!!!!!!
Η εταιρεία..........
Το νέο μαθεύτηκε γρήγορα στην μικρή  μας πόλη και οι συζητήσεις ήταν όλες γύρω από το ταξίδι......κυρίως πως θα πηγαίναμε και από που.......
-Ελβετία, Γερμανία , Βέλγιο και Γαλλία όσοι πηγαίναμε οδικώς.
- Ιταλία , Ελβετία , Γαλλία όσοι διάλεγαν καράβι για Ιταλία...
-Βόρεια της Γαλλίας το Καλαί τόπος συνάντησης των 6 μοτοσυκλετών για να μπούμε με το τρένο όλοι μαζί πλέον Αγγλία με προορισμό για 2 διανυκτερεύσεις το Λονδίνο και μετά ISLE OF MAN.....
Εγώ βέβαια στην εξίσωση έβαλα και το εργοστάσιο της ΤRIUMPH.........
Μέχρι εδώ όλα καλά .....................τον Δεκέμβριο όμως άρχισαν οι ακυρώσεις.....λόγω παρέας οι 5 από τους 7 ακύρωσαν...οι μόνοι 2 που είπαμε συνεχίζουμε εγώ και ο Αργύρης!...
Οι ατυχίες δεν σταμάτησαν...
Συνεχίστηκαν και ήταν δυσκολότερες!
Αποφασίσα να στείλω email στο camping που κλείσαμε για να δούμε μήπως και επιστραφούν τα χρήματα της προκαταβολής που έδωσαν τα παιδιά που ακύρωσαν.....αν και ξέραμε πως θα ήταν δύσκολο αυτό να γίνει..... προς έκπληξή μου τα email όλα .επιστρέφονταν γιατί δεν έβρισκαν παραλήπτη!!!!!!!!!!
Με έλουσε κρύος ιδρώτας...στα συνεχή τηλεφωνήματα μας δεν απαντούσε κανείς......τελικά μετά από πολλές επικοινωνίες σε γειτονικά camping μάθαμε πως το συγκεκριμένο δεν θα λειτουργούσε γιατί δεν ανανεώθηκε η άδεια του!!!!😤😤😤 Ο τύπος μας εξαπάτησε και δεν είμασταν μόνο εμείς όπως αποδείχθηκε στην συνέχεια.
Επικοινωνήσαμε με όλες τις αρχές του Νησιού , κάναμε καταγγελία στην αστυνομία και ευτυχώς εγώ και ο Αργύρης που είχαμε δώσει προκαταβολή μας φιλοξένησαν σε σπίτι και δεν πληρώσαμε έξτρα....
Στην παρέα ήρθαν άλλα 2 άτομα ο Θανάσης και ο Κώστας που στην ουσία πλήρωσαν την διαμονή τους αφού μας βοήθησαν κάποιοι υπάλληλοι του γραφείου τουρισμού του Νησιού για να τους βρούνε κατάλυμα....
Και κάπως έτσι ξεκίνησε το ταξιδάκι μας.....
Τελικά όλοι με καράβι και έτσι το γνωστό πλέον δρομολόγιο  Ηγουμενίτσα για Ancona.
-1η στάση για διανυκτέρευση σε προάστιο του Μιλάνο , μόνο για ξεκούραση και προετοιμασία την επόμενη για Simplon Pass (Ελβετία) και μεταφορά με τρένο μέσα από τις Αλπεις.........

Προορισμός μας για διανυκτέρευση το Στρασβούργο...

Ο επόμενος προορισμός ήταν το Λούτον , λίγο έξω από το Λονδίνο και φυσικά κανονίσαμε εκεί να μείνουμε 2 βράδια για να δούμε και το Λονδίνο  αφού θα φτάναμε αργά την 1η μέρα......
Η μετάβασή μας στην Αγγλία θα γινόταν με το τρένο κάτω από την Μάγχη,,,,,,βέβαια είχαμε και την ατυχία μας στο σταθμός περιμένοντας το τρένο καθώς ο Κώστας από κεκτημένη ταχύτητα κλείδωσε μέσα στην βαλίτσα την κεντρική το κλειδί της, φυσικά μαζί με τα υπόλοιπα κλειδιά της μοτοσυκλέτας.....
Ευτυχώς είχε 2ο κλειδί μόνο της μοτοσυκλέτας και έτσι αποφασίσαμε όταν φτάναμε στο Λούτον μήπως βρίσκαμε κάποιον κλειδαρά να την ανοίξουμε...
Τυχερός ο φίλος μας 😅😅.......απέναντι από το ξενοδοχείο...κλειδαράδικο...........μοτοσυκλέτα εκεί και ο κλειδαράς σε 10 λεπτάκια την έκανε την δουλειά του !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Η επόμενη μέρα μας βρήκε στο Λονδίνο να τριγυρνάμε όλη την μέρα , να παίρνουμε μέχρι και τουριστικό λεωφορείο για να χαζέψουμε την Αγγλική πρωτεύουσα....

Το μυαλό μας χωρίς υπερβολή ήταν στο νησί!!!!!
Επόμενη στάση το εργοστάσιο της TRIUMPH στο Hinckley 💪💪💪...........Όπως είπε και ο υπεύθυνος υποδοχής εκεί που βγήκε έξω για να δει από που τους επισκεφτήκαμε '' έφερες τον τίγρη στο σπίτι του''!!!!
Παιδιά συγκινήθηκα...........Βρισκόμουν στην καρδιά μίας από της πιο ιστορικές εταιρείες μοτοσυκλετών...
Μουσείο μοτοσυκλέτας και διάφορα άλλα για να χαζέψεις.....

Μέσα από την απίστευτη Βρετανική ύπαιθρο και μέσω του Snake pass κατευθυνθήκαμε προ το Λιμάνι του Heysham που στις 2:15 την νύχτα έφευγε το καράβι για τη Νήσο του Μαν

Το καράβι γεμάτο , ο καιρός όχι καλός....λίγο πριν την επιβίβαση άρχισαν οι ψιχάλες.......στο Νησί έβρεχε .....δοκιμαστικά και χρονομετρημένα είχαν ακυρωθεί....το πρόγραμμα μεταβαλλόταν συνέχεια......εμείς οι 4 κοιταζόμασταν και μουρμουρούσαμε.....
Σκεφτόμασταν μήπως τελικά δεν θα δούμε τίποτα.......
Το πρωί βγήκαμε στο Νησί περίπου στις 6:30 και αμέσως στο σπίτι που νοικιάσαμε ....ο καιρός βροχερός.......

Τυχεροί καθώς στις μέρες που θα μέναμε στο νησί θα βλέπαμε περισσότερους αγώνες!!!!!!!!!!!!!

Δεν νομίζω πως κάποιος μπορεί να περιγράψει αυτό που γίνεται στο Νησί.....πρέπει να το ζήσεις, ούτε οι εικόνες , ούτε οι αφηγήσεις σου μεταφέρουν αυτό που πραγματικά συμβαίνει και αυτό που νοιώθεις όταν συμμετέχεις και εσύ ........γιατί όταν είσαι δίπλα στο δρόμο , μία ανάσα στην κυριολεξία δίπλα τους όταν περνάνε τότε νοιώθεις πως και εσύ συμμετέχεις έστω για μια στιγμή.....καταστάσεις όμορφες , πρωτόγνωρες.....
Όταν έφτασε η ώρα να φύγουμε από το Douglas κυριολεκτικά μας έπιασε κατάθλιψη.... τα είχαμε όλα κυριολεκτικά...μέχρι και Ελληνικό γύρο σε καντίνα τρώγαμε........δεν θέλαμε να φύγουμε!!!!!!!

ήθελε οικονομική ενίσχυση για λάστιχο.....τσοντάραμε και εμείς κάτι!!!

Αλλά δυστυχώς..............στο πλοίο για Λίβερπουλ έπρεπε  να επιβιβαστούμε για να ξεκινήσουμε το ταξίδι της επιστροφής...............

Βγήκαμε στο Λίβερπουλ 7 το απόγευμα................................το πλάνο έλεγε για το γυρισμό: όσα πιο πολλά χλμ την ημέρα.....!!!
1η διανυκτέρευση λίγο έξω από το Λονδίνο προς τον σταθμό των τρένων...............βρήκαμε και κλείσαμε ξενοδοχείο 2 την νύχτα..........γιατί είχαμε και ένα ακόμη απρόοπτο.....
Σε στάση για ανεφοδιασμό κατά λάθος ένας της παρέας έβαλε πετρέλαιο .....την κάτσαμε την βάρκα!!!!!!
Tελικά αφού δεν βρήκαμε ένα απλό σωληνάκι για να τραβήξουμε το πετρέλαιο αναγκαστήκαμε και  φωνάξαμε κάποιον να έρθει να κάνει την δουλειά😎
Κόστος?.............. 250 λίρες νομίζω😓😓😓
Αν συνυπολογίσεις πως χαθήκαμε και στον περιφερειακό του Λονδίνου καθώς μετά τις 12 το βράδυ έκλειναν κομμάτια του για να κάνουν έργα.....τότε καταλαβαίνεται γιατί κλείσαμε ξενοδοχείο τόσο αργά...
Ξεραθήκαμε με το που παρκάραμε τις μοτοσυκλέτες!!!
Την επομένη το πρωί στο σταθμό να διασχίσουμε την Μάγχη υπογείως και κάπου στην Γαλλία στάση για ύπνο και δείπνο!!!!
Έτσι φτάσαμε στην πανέμορφη Γαλλική πόλη Τρουά!!!
Δεν ήταν προσχεδιασμένο φτάσαμε απόγευμα αργά και βγήκαμε μία βόλτα....

Τελευταία στάση και διανυκτέρευση το Μιλάνο..........και την επόμενη το πρωί μέσω Σαν Μαρίνο στο λιμάνι της Ανκόνα.........

Πρόταση γάμου στον καπετανιο!!!!!

Και μόλις επιστρέψαμε,,,,,,,,,,,, η μοτοσυκλέτα μπήκε για τις προβλεπόμενες  ετοιμασίες για την επόμενη εκδρομή στους Δολομίτες τον Αύγουστο!!!!!!