ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

ROADTRIP 2019 - ΔΟΛΟΜΙΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΛΕΣΧΗ

DOLOMITES 2019 - Μ.Ο.ΞΑΝΘΗΣ 'ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΟΙ'

24/8/2019-30/8/2019----
Ιδιαίτερη χαρά και περίπτωση αφού αποφασίσαμε και στήσαμε εκδρομή από αρχές Ιανουαρίου εκδρομή μία εβδομάδας για τους φημισμένους Δολομίτες!!!!!!!
-Στην αρχή μας φάνηκε λίγο δύσκολο καθώς με την ανακοίνωση και το καλημέρα μαζευτήκαμε 12 μοτοσυκλέτες με 20 άτομα..............
- Δύσκολο εγχείρημα , πρωτάρηδες οι περισσότεροι , αλλά με όρεξη για χιλιόμετρα σε βουνά.....και τι βουνά!!!!!!!!!!!! ΔΟΛΟΜΙΤΕΣ.....................όσες φορές να μου πούνε......ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΩ!!!!!!!

-Το πλάνο στήθηκε , καράβι για Αncona , 1 η διανυκτέρευση Bologna , 3 διανυκτερεύσεις Pozza Di Fassa  και 1 διανυκτέρευση Verona ....(λόγω γυναικών η Verona , καταλαβαίνετε το γιατί 😆😆)
-Ημερήσιες εκδρομές στήθηκαν , με τρόπο τέτοιο για να γυρίσουμε όλα τα φημισμένα Passo (περάσματα) στους Δολομίτες....
-Πρόγραμμα και κόστος ανακοινώθηκε τέλος Ιανουαρίου και οι συμμετοχές με τις προκαταβολές έπρεπε μέχρι τέλος Φεβρουαρίου να τις έχουμε για κανονίσουμε.....
Σύνολο 21 μοτοσυκλέτες!!!😍😱 και 36 άτομα.......και άτομα που μας έπαιρναν τηλέφωνο για να δηλώσουν συμμετοχή...... αλλά θα ξεφεύγαμε πολύ!!!!
Εκεί μας έπιασε λίγο το άγχος.........
Πολλές μοτοσυκλέτες και τα μέρη που θα βολτάραμε?....passo Rolle, passo Gardena,passo Sella, passo Pordoi, Cortina D'Ampezzo, Lake Misurina , Marmolada, Lake Fedaia , Passo Fedaia, Passo San Pelegrino, Moena , Lake Alleghe, passo Falzarengo, Bolzano, Lake Carezza , Arabba...μπορεί και να ξεχνάω και κάποια😅 και καθώς τα γνώριζα τα μέρη είπα πως θα φάμε ζόρι...........αλλά τελικά όλα ΤΕΛΕΙΑ!

όσο ο καιρός πλησίαζε κάναμε συναντήσεις για να κανονίσουμε τα πάντα σε θέματα ασφαλείας, οδηγικής συμπεριφοράς και φυσικά ένδυσης κτλ.........

Δεν κρατιόμασταν όταν έφτασε επιτέλους ο καιρός ..........όπου φύγει ........
Ο ενθουσιασμός μεγάλος και γι αυτό το λόγο είπαμε στην ουσία πως η εκδρομή ξεκινάει από το λιμάνι της Ηγουμενίτσας......
Μέχρι και μπλουζάκια τυπώσαμε για το ταξιδι μας!!!

η συγκεκριμένη παρέα δεν κρατήθηκε ....το πρώτο γκρουπάκι που ξεκίνησε!! από τα άγρια χαράματα!!!
 Το βράδυ στη πόλη της Ηγουμενίτσας έγινε η παράδοση των εισιτηρίων.......😆
οργανωμένα .......βαλίτσα γραφείο!!!!😅😅😅
όταν μπήκαμε στο λιμάνι για να περιμένουμε το καράβι , ήταν όλα τα λεφτά!!!!!!!!!!

είχαμε και drone....τεχνολογία στη Λέσχη μας😅😅😅
Το καράβι θα μας μείνει αξέχαστο ,,,,,ο λόγος φαίνεται ξεκάθαρα στις παρακάτω φωτογραφίες...
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

την παράσταση την έκλεψε το bking με την καλύτερη πατέντα topcase!!!!!!!!!!!!!!!!!😅
Αφιξη λιμάνι Αncona μάζεμα και προορισμός μας η Bologna....δυστυχώς φτάσαμε αργά και το μόνο που κάναμε ήταν μια βολτίτσα στο κέντρο για μπυρίτσα και φαγητό κάτι γρήγορο.....

Την επόμενη το πρωί ολοταχώς για Pozza Di Fassa μέσω φυσικά Passo Rolle!!!!

Άφιξη Pozza Di Fassa , ξενοδοχείο και μοίρασμα δωματίων....βέβαια όποιος πλήρωνε κάτι καλύτερο θα έπαιρνε και καλύτερο δωμάτιο...😜😜😜😜 οπότε τα παζάρια ξεκίνησαν....

Φτάσαμε απόγευμα και ο καιρός ήταν βροχερός....... βγήκαμε βόλτα με τα πόδια και βτήκαμε μια πιτσαρία για να τσιμπήσουμε κάτι.........................
Σε τέτοιες περιπτώσεις νομίζω οι περισσότεροι ξέρετε τι ακολουθεί.....καταλαβαίνουν όλοι πως ήρθαμε από Ελλάδα και είμαστε πεινασμένοι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ηχεία , χορός , γέλιο και μπύρες......φυσικά μέχρι που ήρθε ο λογαριασμός , μετά προσγειωθήκαμε απότομα😅😅😅😅😅😅

Την επόμενη μάζεμα και η 1η μας βόλτα ξεκινούσε........................................
Σημείο αναφοράς  MARMOLADA....... και φυσικά passo Fedaia , Lake Fedaia, Rocca Piettore, Lake Alleghe, Passo San Pellegrino, Moena!!!

Την επόμενη η εκδρομή ήταν μπορώ να γράψω πιο πολεμική!!!
Passo Sella , Passo Gardena ,Passo Falzarengo, Cortina D Ampezzo για καφεδάκι, Lake Misurina, Passo Cimabance, Passo Pordoi...........

Απλά όλα φανταστικά, οι διαδρομές , τα τοπία,,,,δεν χορταίνεις οδήγηση στους μαγευτικούς Δολομίτες!!!!
Το ίδιο βράδυ ένα μικρό παρεάκι επισκεφτήκαμε το Bolzano, μία πανέμορφη γραφική πόλη ....

οι υπόλοιποι........λόγω κούρασης 😅😅😅😅 άραξαν ........την επόμενη ο προορισμός μας ήταν η VERONA.....
Στόχος να φτάσουμε νωρίς για να δούμε και την Verona....δεν υπήρχε περίπτωση  λόγω και του γυναικείου πληθυσμού να πάμε μέσω ορεινών διαδρομών😅😅

ο πρόεδρος ψάχνει την τύχη του...😆😆

και  μετά η θλίψη καθώς έφτασε η στιγμή που θα κατηφορίζαμε για το λιμάνι της Ancona με προορισμό την Ελλάδα και επιστροφή στην βάση μας την όμορφη πόλη της Ξάνθης!!!!!!!!
Βέβαια δώσαμε ραντεβού για το επόμενο οργανωμένο ταξίδι της Λέσχης!!