ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

ROADTRIP 2014

ΙΤΑΛΙΑ - ΑΥΣΤΡΙΑ - ΓΕΡΜΑΝΙΑ -ΣΛΟΒΑΚΙΑ

2014.....ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΝΕΙΡΟ💪💪💪

-Όνειρο γιατί είχαμε 2 ταξιδάκια στο εξωτερικό , ένα για motogp και το καθιερωμένο μας πλέον 'μεγάλο'
-Από το Σεπτέμβριο του 2013 άρχισε η φαγούρα , που θα πάμε φέτος , ψάξιμο internet για προορισμούς με μοτοσυκλέτα , παντού Δολομίτες ,Αυστρία , Ελβετία , Γαλλία.......όλα με την λέξη Άλπεις μέσα.......
Ότι βλέπαμε λέγαμε με την Γεωργία εκεί θα πάμε....μάλλον θα χρειαζόμασταν περίπου ένα 4μηνο για να πάμε σε όλα αυτά που είδαμε, στο τέλος καταλήξαμε σε διαδρομή μικτή.
Αλπικά χωριουδάκια για διαμονή αλλά και πόλεις που θέλαμε να δούμε...
google maps άνοιξε, χάρτης κανονικός της Ευρώπης άνοιξε και ξεκίνησε ο σχεδιασμός...
Ιταλία - Αυστρία - Σλοβακία - Γερμανία οι χώρες.......
Το μόνο σίγουρο το καράβι για Ancona , οι ημερομηνίες .αναχώρηση 28/6/14 επιστροφή 12/7/14.......οπότε τα εισιτήρια τα πήραμε από τον Ιανουάριο οι άδειες δηλώθηκαν και ξεκινήσαμε την γενικότερη ετοιμασία κυρίως της μοτοσυκλέτας .
Πότε θα γίνει το σερβις , πότε θα μπούνε τα λάστιχα και το κυριότερο πότε θα τα παραγγείλουμε, πόσο θα κοστίσουν .
Η εκδρομή βγήκε , στήθηκε ξενοδοχεία κλείστηκαν μέσω booking με ακύρωση μια ήμερα πριν και ξαφνικά Ο Λευτέρης και η Μαρία τα παιδιά που πήγαμε Ρώμη θέλουν συμμετέχουν.....
Τα πράγματα απλά , αυτό είναι το πρόγραμμα , εκεί θα πάμε , αυτά θα δούμε αν συμφωνείτε τότε ακολουθείτε αν όχι καλή καρδιά!
Από τον Απρίλιο ήταν όλα έτοιμα και ανυπομονούσαμε να φύγουμε, όπου πηγαίναμε αυτό ήταν το θέμα συζήτησης....'Πότε φεύγετε?' και 'που πάτε?' και εμείς άλλο που δεν θέλαμε μονο για το ταξίδι μιλουσαμε😁😁😁

Ήρθε η στιγμή λοιπόν  και φτάσαμε στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας και επιβιβαστήκαμε με προορισμό την Ancona.....στο λιμάνι γνωρίσαμε κάτι Ιταλούς ταξιδιώτες που έκαναν τις διακοπές τους  με μοτοσυκλέτες στην Ελλάδα .....οπότε γίναμε μια παρέα

Οι παρέα των Ιταλών

-Ancona φτάσαμε αργά το απόγευμα και ο 1ος μας προορισμός για διανυκτέρευση ήταν στην Ferrara.
Η μισή και παραπάνω διαδρομή μέχρι την άφιξή μας στο Ξενοδοχείο με βροχή!
 Την επόμενη μέρα αναχώρηση για Obertilliach , με στάση για καφεδάκι και βόλτα στην πανέμορφη Cortina D Ampezzo
 Το πρωί δυστυχώς είχαμε αβαρία καθώς η μοτο του Λευτέρη έβγαλε πρόβλημα στο ρουλεμάν του διαφορικού, βρήκαμε συνεργείο , αντιπροσωπεία bmw και όλα καλά απλά συμφωνήσαμε αφού τα βρήκαμε όλα να έρθει στο επόμενο προορισμό την επόμενη μέρα καθώς ήθελε μια μέρα η αντιπροσωπεία την bmw να φέρει το ανταλλακτικό.

FERRARA

CORTINA

Obertilliach ένα μικρό γραφικότατο Αυστριακό Αλπικό χωριουδάκι, κλείσαμε και θα μέναμε 2 μέρες καθώς θα ήταν το ορμητήριο για βόλτες.....θερμοκρασία?  11 βαθμοί!!
φτάσαμε αργά γιατί το πρωί όλο το φάγαμε με την αβαρία στην ferrara και μετά χαζέψαμε την Cortina εξάλλου ταξιδεύουμε και είμαστε δε διακοπές!!!

Αργά το βράδυ έφτασαν και ο Λευτέρης με την Μαρία η μοτο κομπλέ και έτοιμοι να συν ταξιδέψουμε και πάλι.....
Την επόμενη το πρωί σηκώθηκα νωρίς έφαγα πρωινό και η διαδρομή έτοιμη στο gps ...που αλλού GROSSGLOCKNER.
-Είναι αυτό που λέμε δεν περιγράφω άλλο!!!!
-Όταν έφτασα στην κορυφή νόμιζα πως ήμουν πραγματικά στα ουράνια!  Σε άλλο πλανήτη .....απερίγραπτο!!!!

το κατέβασμα απίστευτο.....έκλεισα το gps και γυρνούσα όπου έβρισκα....οδήγησα 11 ώρες σύνολο, απίστευτα μέρη , χανόμουν και πήγαινα όπου έβρισκα , σε όποια διασταύρωση έβρισκα έπαιρνα ένα δρόμο τυχαία!
Η Γεωργία δεν ακολούθησε από το πρωί λόγω κρύου , δεν υπήρχε περίπτωση να το χάσω!!!! Γύρισα στης 8 το βράδυ , ανησύχησαν, έπαιρναν τηλεφώνα........όταν κάποια στιγμή σταμάτησα , τους πήρα και απλά τους είπα , 'δεν ξέρω που είμαι αλλά δεν έχω σκοπό να γυρίσω γρήγορα 😂😂😂
-Την επόμενη το πρωί αναχώρηση για Gosau για να επισκεφτούμε το μαγικό HALLSTATT.
Το gosau ένα όμορφο χωριό της Αυστρίας...φτάσαμε με βροχή......μας την είχε στημένη από το ξεκίνημα!!!

το σπιτάκι μας

πρέπει να τρώμε και λίγο

gosau

Η επόμενη μέρα μας βρήκε να αλωνίζουμε στο Hallstatt και στους γύρω επαρχιακούς δρόμους..
με προορισμό την Βιέννη!!!
Βέβαια το μαγευτικό Hallstatt μπήκε ήδη στο μυαλό μου για το επόμενο ταξίδι .....😏

ΒΙΕΝΝΗ...... Πανέμορφη , εύκολη στην οδήγηση , παντού με μοτοσυκλέτα και ίσως το πιο εύκολο metro σε μεγαλούπολη.....από ασφάλεια δεν το συζητάμε καν!
Πάρκα μεγάλα , πράσινο , ησυχία , ρυθμοί ζωής που δεν θυμίζουν σε τίποτα μία Ελληνική πόλη ακόμη και μικρή!!!

Από την Βιέννη επισκεφτήκαμε και την Bratislava (Σλοβακία) μόλις 60 χλμ χωρίς σύνορα μία πρωτεύουσα που αξίζει να την επισκεφτείτε.
Οικονομική πολύ , δεν χρειάζεται να κάνετε σύγκριση με την Βιέννη , είναι όμως όμορφη και οικονομική. Κάλλιστα μπορείτε να μείνετε Μπρατισλάβα και να επισκεφτείτε την Βιέννη.

Από Βιέννη επόμενος σταθμός το Μόναχο!!!
Σίγουρα μία από τις ομορφότερες πόλεις της Γερμανίας!

Μετά από 2 διανυκτερεύσεις στο Μόναχο...............ξαναγίναμε βουνίσιοι.............από το Μόναχο ξεκινήσαμε νωρίς το πρωί με προορισμό το χωριό ROCCA PIETORE στην καρδιά των Δολομιτών.
1 διανυκτέρευση...η διαδρομή μέσω: passo gardena ,passo sella ,passo prdoi , lake fedaia , lake fedaia  ο καιρός δυστυχώς δεν ήταν σύμμαχος, κρύο βροχή  μέσα Ιουλίου!!!!
Φτάσαμε αργά και κουρασμένοι , χαθήκαμε και με το Λευτέρη στο δρόμο αλλά τέλος καλό όλα καλά.
Βόλτα στο χωριουδάκι , πιτσαρία ανοιχτή και φουλ μπύρες!!! Αμέσως καταλαβαν πως ειμαστε Έλληνες καθώς πήραμε 5 πίτσες και ήπιαμε καμιά 10-12 μπύρες μεγάλες!!😀😀
Την επόμενη ξεκινήσαμε μέσω passo san pellegrino και στάση για καφέ MOENA προς Verona.

-Επόμενος προορισμός VERONA η προτελευταία μας διανυκτέρευση ....είχαμε ξαναπάει αλλά σαν απλό πέρασμα...μας έμειναν εικόνες και θέλαμε να τις ολοκληρώσουμε...
Αλλά και πάλι ο καιρός δεν ήταν σύμμαχος , βροχή στην Verona αλλά δεν πτοηθήκαμε καθόλου, λεωφορείο από το ξενοδοχείο και κέντρο, να βολτάρουμε , να πιουμε καφεδάκι , να βγάλουμε φωτογραφίες.....δεν υπήρχε περίπτωση να κάτσουμε μέσα!!!!!

όπως καταλάβατε τα αδιάβροχα όχι απλά έβγαλαν τα λεφτά τους αλλά επιβεβαιώθηκε στο ακέραιο ότι πληρώσεις παίρνεις!!!!!!!

-Τελευταία διανυκτέρευση στην παραλία του RIMINI μήπως ρίχναμε καμιά βουτιά....αφού το είχαμε προγραμματίσει το κάναμε!!!
Αλλά όχι βουτιά απλά βόλτες..........ευτυχώς δεν είχαμε βροχη😅😅