ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Δευτέρα 27 Απριλίου 2020

ROADTRIP 2016

DOLOMITES-AYSTRIA& MOTOGP -SLOVENIA-CROATIA-SERBIA   9/8/2016-21/8/2016

Ακόμη ένα ταξίδι που θα μας μείνει αξέχαστο για πολλούς λόγους........η παρέα , το 1ο motogp στο Spielberg (redbull) μετά από πολλά χρόνια, οι Δαλματικές ακτές , το πανέμορφο Dubrovnik , διασχίσαμε την Βοσνία βλέποντας τροχαίο με εμπλεκόμενα οχήματα ένα scoda ,μία mercedes και ένα κάρο που πετάχτηκε από στενό.......χώρα που μας θύμισε άλλες εποχές μικτά συναισθήματα...
passo stelvio

Οι παραπάνω φωτογραφίες......από τους φωτογράφους που στέκονται στα στροφιλίκια υπομονετικά και βγάζουν ίσως και χιλιάδες φώτο την ημέρα και εσείς μπαίνετε στο site τους και όποια σας αρέσει την αγοράζετε σε υψηλή ανάλυση.....

Όσοι μοτοσυκλετιστές έχουν επισκεφτεί το Grossglockner  θα πρέπει να επισκεφτούν και το Stelvio ή και το αντίθετο.....όσοι καταφέρετε να κάνετε και τα 2 θα είστε όπως και εγώ με ένα χαμόγελο μονίμως όταν μιλάμε για εκδρομές .
Στροφές , βουνά ,άσφαλτος, τοπία.............απλά φανταστικά!
Η εκδρομή ψαγμένη πολύ , ώρες αμέτρητες πάνω από το pc για να βλέπω και να βγάζω συνδυαστικές διαδρομές , χωριά και ξενοδοχεία να μείνουμε, μέρη να επισκεφτούμε , η δυσκολία σε όλο αυτό ήταν γιατί σε αυτή την εκδρομή συμμετείχαμε 3 μοτοσυκλέτες, 3 ζευγάρια .
Ο Γιώργος με την Σούλα με APRILIA CAP. 1000  και ο Γιωργος με την Φαίη με BMW 1200 , φιλαράκια καλά από Ξάνθη.

Το πλάνο κλασικά, Ηγουμενίτσα και καράβι για Ανκόνα😅😅 , 1η διανυκτέρευση στην BOLOGNA.. και την επόμενη όλο χαρά για να διασχίσουμε τα πρώτα περάσματα (passo)
Μας είχαν μείνει οι εικόνες από την προηγούμενη επίσκεψη στους Δολομίτες ,δεν μας είχε βοηθήσει ο καιρός οπότε αυτή την φορά είχαμε κακό σκοπό!😇😇😇
Επόμενη διανυκτερευση Santa Caterina ένα χωριουδάκι πανέμορφο λίγα χιλιόμετρα έξΩ από το Bormio αφού πρώτα περάσαμε το Passo di Tonale & το passo Gavia!
Οδόστρωμα απίστευτο , μέρη πανέμορφα!!!

Passo Gavia

santa Caterina

Santa Caterina- Πετύχαμε και συναυλίες

Την επόμενη πλώρη για το Passo Stelvio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! με προορισμό το Nals ένα χωριό 20 χλμ από το Bolzano...
Οπωσδήποτε επίσκεψη στο Bolzano......

πίσω ο Ξενώνας που θα μας φιλοξενουσε στο Nals

Bolzano

Διανυκτερευση στο Nals και φύγαμε την επόμενη με προορισμό την Cortina.....αυτό σημαίνει 'περασματα' 😅😅
άρα έχουμε και λέμε........passo Gardena , passo Falzarengo😉😉😉 αν και ο καιρός πήγε να μας κάνει κόλπα τελικά ήταν όπως έπρεπε.....

Μετά την Cortina D Ampezzo οι επόμενες διανυκτερεύσεις μας ήταν στο γραφικό Αυστριακό χωριό MARIAPFARR

Από αυτό το χωριό την επόμενη επισκεφτήκαμε το Hallstatt (δεν υπάρχει περίπτωση να είσαι Αυστρία και να μην πας) καθώς εδώ είχαμε 3 διανυκτερύσεις.
Κυριακή με την Γεωργία πήγαμε MOTOGP και η υπόλοιπη παρέα πήγαν Salzburg και επισκέφτηκαν και το μουσείο της Porche......

Hallstatt

Mariapfarr

έτοιμοι για το gp

redbull arena
gp

H σπιτονοικοκυρά μας απίστευτη.....αν και κάτσαμε 3 μέρες μας έκανε όλα τα χατήρια!!

15Αυγουστός σε χωριό Αυστρία που ονομάζεται MARIAPFARR.....και γιόρταζαν!!!!!!!!!!!!!!!
Με παραδοσιακές φορεσιές , άφθονη μπύρα, φαγητό και μουσική.......😀😀😀

Επόμενος σταθμός Ljubljana η πρωτεύουσα της Σλοβενίας , μόνο για φαγητό και μία μικρή βόλτα 'αξιολόγησης' 😁😁😁 αμέσως μπήκε στο μυαλό μας για να ενταχθεί στα σχέδια μας για το επόμενο ταξίδι..............

Συνεχίσαμε το ταξίδι μας με προορισμό την Κροατία και στο Novi Vinodolski μία παραθαλάσσια πόλη.
Κατεβήκαμε από τα βουνα και το κρύο και αρχίσαμε να σκάμε ήδη από την Λουμπλιάνα....2 εβδομάδα μετα τον 15Αυγουστο μας βρίσκει στην Κροατία και τις Δαλματικές ακτές!!!!
Μην επιχειρήσετε ταξίδι στις Δαλματικές ακτές Αύγουστο!!!!!!! Ούτε να το σκεφτείτε....απίστευτη κίνηση και μποτιλιαρίσματα.
Εμείς είχαμε προαποφασίσει πως θα κάναμε και τα μπανάκια μας!
Αρχίσαμε και τις μετατροπές σε χρήμα......Κούνες το Κροατικό νόμισμα.... 1 προς 7 σε αναλογία όταν πήγαμε το ταξίδι...

Επόμενος σταθμός στην Κροατία το Lozovac για να επισκεφτούμε το Sibenik και το μοναδικό σε ομορφιά πάρκο Krka και τους καταρράχτες  Skradinski Buk δυστυχώς φτάσαμε αργά και απλά καταχωρήθηκε στα υπόψη μας για την επόμενη....
Sibenik

Μετά το Sibenik ο προορισμός ήταν το Dubrovnik η πόλη η οποία οταν λες Κροατία σου έρχεται 1η στο μυαλό!
Ενδιαμέση στάση όμως σε μία όχι και τόση γνωστή πόλη το Trogir ,,,,το κέντρο της πόλης ανακυρήχθηκε από την UNESCO Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς...
Αξίζει να διαβάσετε την ιστορία της συγκεκριμένης καθώς έχει Αρχαιοελληνικές ρίζες...
Ισως ένα από τα ομορφότερα μέρη των Βαλκανίων......

Μετά το καθιερωμένο καφεδάκι συνεχίσαμε για το Dubrovnik , θα μέναμε 5 χλμ έξω σε συγκρότημα κατοικιών κοντά στην παραλία....είπαμε κάνουμε και διακοπες!😅
Συγκεκριμένα το χωριό λεγόταν Mlini και αξίζει να μείνετε καθώς το Dubrovnik είναι απλησίαστο σε ολα οικονομικά......
Μόλις φτασαμε μας περίμενε μία έκπληξη εκεί που νοικιάσαμε ....η αυλή κοινή και είχαμε μπαρμπεκιου.....κοιταχτήκαμε με τον Γιώργο και δεν χρειάστηκε να μιλήσουμε ...το σχέδιο καταστρώθηκε......
Μαρκετ και αγορές για ψήσιμο!!!! Τα βρήκαμε όλα .....
Το βράδυ επίσκεψη στην πόλη του Game of Thrones , μπυρίτσες (μονο μία γιατί ειχε απο 10 ευρώ η μια και πάνω) .

η επόμενη μέρα βόλτες στις παραλίες, μπανάκια και ψήσιμο, Ελληνικό παρτυ.....ο σπιτονοικοκύρης είχε αμπέλια και μας προσέφερε απλόχερα κρασί από το δικό του....βέβαια το τιμήσαμε δεόντως...δεν αφήνουμε τέτοιες ευκαιρείες να πάνε χαμένες😜😜😜

Η τελευταία στάση το Nis στην Σερβία, για να φτάσουμε εκεί διασχίσαμε την Βοσνία...ίσως το μόνο κράτος που έχει μείνει πίσω από τα υπόλοιπα που προέκυψαν μετά την διάλυση της Γιουγκοσλαβίας!
Στο Νis της γενέτειρα του Μ. Κωνσταντίνου και ένα ιστορικό μέρος..
Μείναμε 2 βράδια για να ξεκουραστούμε και να τρενάρουμε λίγο και το τέλος του ταξιδιού καθώς από το Νιs θα επιστρέφαμε στα σπίτια μας....

κεντρικό οδικό δίκτυο Βοσνίας!!!!!!!!!
Το Nis μία από τις μεγαλύτερες πόλεις της Σερβίας.........
Φάγαμε μία από τις καλύτερες καρατζώρτζεβα της Σερβίας...η Εθνική τους σπεσιαλιτέ για όσους δεν ξέρουν😅😅😅😅από τότε μονο καρατζωρτζεβα στην Σερβία.....😁😁

Δυστυχώς όμως όλα τα ωραία τελειώνουν...............................................